رونق کسب و کار با چاپ تقویم

چهار روش رونق کسب و کار با چاپ تقویم

وقتی به فکر فروش بیشتر محصولات خود هستید یا مشغول برندینگ شرکتتان و یا به دنبال جذب سرمایه گذار، از تقویم های چاپی ساده می توانید استفاده های فراوانی کنید. برای ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر با مخاطبان، مشتریان بالقوه و همکاران، برای ایجاد حس وفاداری بیشتر بین کارکنان خود و دیده شدن برند و نام تجاری خود تقویم ها را فراموش نکنید.

در کمپین های تبلیغاتی و برندینگ محصولات و نام تجاری شرکت، تقویم های چاپی معمولا نادیده گرفته شده و کم اهمیت جلوه می کنند. این کم توجهی به تقویم ها در کنار اهمیت ذاتی بالای آن ها باعث می شود موقعیت وسیع و با ارزشی برای تبلیغات شما فراهم باشد. تقویم ها همیشه در دسترس اند، چه روی میز باشند، چه به دیوار وصل شوند و چه بصورت جیبی یا کتابچه ای همواره کاربردی و جلوی چشم مخاطب خود هستند. در هر حالتی که باشند همیشه به آن ها مراجعه می شود و دیده می شوند و می توانند باعث شوند که مخاطبان شما از راه هایی که شاید قبلاً فکرش را نکرده باشید، شما را به یاد بیاورند و برای شما ارزش قائل شوند. در این مقاله با چهار روش رونق کسب و کارت با چاپ تقویم آشنا خواهید شد.

1. به عنوان یک فروشنده ساکت

سالنامه ارگانایزر یادداشتی فانتزی
فروشنده ای روی میز مشتریان شما

در امر بازاریابی و فروشندگی محصولات خاص، بسیار اهمیت دارد که همیشه در ذهن مشتریان خود باشید تا به محض اینکه آن ها قصد خرید کالای خود را داشته باشند شما را به یاد آورده و سفارش خود را به شما بدهند. بسیار پیش آمده که وقت و انرژی بسیاری را برای صحبت کردن و متقاعد کردن مشتریان خود برای جذب سفارش های جدید می گذارید اما رقبا با گذاشتن وقت بیشتری و در لحظه های نزدیک به خرید، مشتریان شما را به دست آورده اند و نتیجه کار شما به هدر رفته است. یا موقعیت های زیادی که اپراتور های کافی برای صحبت با مشتریان و بطور مداوم در ارتباط بودن با آن ها ندارید از چه راهی باید برای در یاد بودن مشتریان خود استفاده کنید.

چه می شود اگر فروشنده ای اختصاصی را برای مشتریان بالقوه خود بفرستید تا به محض اینکه به فکر خرید افتادند فروشنده شما در دسترس آن ها باشد؟ یک فروشنده ساکت و بدون حرف، فروشنده ای که بدون اینکه هیچ حرفی بزند بتواند محصولات شما را بفروشد. یکی از روش های ساده و کم هزینه استفاده از یک یادآور همیشگی در شرکت، روی دیوار اتاق و روی میز مخاطبان شماست. تقویم شما روی دیوار یا روی میز آن ها بطور مدام دیده می شود. لوگو شما، عکس محصولات شما، شماره تماس شما همگی جلوی چشم مشتریان شما خواهد بود و بهترین فروشنده ایست که می تواند برای معرفی محصولات و بستن قرار داد و افزایش فروش برای مخاطبان خود بفرستید. با چاپ یک تقویم زیبا و جذاب که لازمه های ماندگاری تقویم شما روی میز و دیوار مشتریان خود است، با چاپ عکس های زیبا از محصولات خود روی تقویم هرگز از افکار مخاطبان خود دور نخواهید بود. فروشنده ساکت خود را برای مشتریان خود بفرستید و از این فرصت بی نظیر برای بازاریابی و مارکتینگ نهایت استفاده را ببرید.

2. به عنوان جمع کننده کمک مالی

چاپ تقویم دیواری

از تقویم ها برای جمع آوری کمک های مردمی برای سازمان ها و نهاد های خیریه استفاده کنید. در آستانه سال نو با چاپ تقویم و فروش آن ها با اهدای سود حاصل به نهاد های مردمی می توانید حرکت موثری در جمع آوری کمک های مردمی کنید.

بسیاری از مردم مشتاق اند در ازای خرید یک محصول مفید مانند یک تقویم کمک انسانی خود را نیز انجام دهند و خرید خود را با نیت خوب انجام دهند. از این فرصت مناسب استفاده کنید و برای خیریه یا سازمان مردمی خود مبالغ مناسبی را جمع آوری کنید. برای خرید در تیراژ بالاتر نیز تخفیف درنظر بگیرید تا علاوه بر فروش تکی تقویم ها، در فروش تعدادی برای هدیه دادن و فروش عمده برای سازمان ها و شرکت ها نیز جذابیت خرید ایجاد کنید.

برخی از مردم حاضر اند هزینه بیشتری برای خرید یک تقویم برای اهداف خیر خواهانه بپردازند. به همین دلیل همیشه یک نسخه اعلا از تقویم، روی کاغذهای خاص و با کیفیت نیز تولید کنید تا فروش آن ها با هزینه های بالاتر توجیه پذیر و مناسب باشد و بتواند هزینه بیشتری برای سازمان شما جمع آوری کند.

3. برای ایجاد جامعه سازمانی خود

چاپ تقویم 2021

کارکنان سازمان خود را در تقویم ها بگنجانید. به عنوان مثال از کارکنان خود بخواهید از لحظات خاص خود درون شرکت، سالگرد ها، ترقی ها یا تولد ها برای شما عکس ارسال کنند و آن ها را در سررسید های دوره ای چاپ کنید و بین کارکنان خود پخش کنید، یا اینکه تصاویر کارکنان نمونه هر ماه یا برندگان مسابقات درون سازمانی را در تقویم های خود بگنجانید. این کار علاوه بر افزایش حس صمیمیت و اعتماد بیشتر موجب می شود افراد شما احساس خاص و مفید بودن بیشتری داشته باشند و حس اعتماد، وفاداری، بازدهی و کارایی افراد درون سازمان شما افزایش پیدا کند. برای اینکه مخاطبان خود را بیشتر کنید می توانید هر ماه از چندین تصویر برای چاپ روی سررسید های مناسبتی استفاده کنید. هچنین تقویم ها روشی عالی برای علامت گذاری رویداد های مهم سال هستند. در نظر بگیرید که سازمان یا شرکت شما در طول سال چندین همایش، برگزاری نمایشگاه، جشن های سالگرد تاسیس و یا رویداد های دیگر دارد. با چاپ تمامی این موارد درون تقویم خود و ارسال آن برای تمامی کارکنان آن را به یک یادآور مفید و مهم تبدیل کنید.

این استراتژی همچنین روش مناسبی برای چاپ تقویم های جمع آوری کمک های مالی نیز هست. این نکته را در نظر داشته باشید که چاپ عکس افراد درون تقویم بایستی با اعلام رضایت آن ها همراه باشد و سرخود این کار را انجام ندهید.

4. به عنوان تشکر یا تبریک

چاپ تقویم فانتزی
چاپ تقویم فانتزی

چاپ یک تقویم مناسب برای هدیه دادن هزینه زیادی ندارد و می توانید تقویم های کاملا سفارشی خود را با قیمتی واقعا مناسب چاپ کنید و با ارسال تقویم برای تشکر و یا تبریک با یک تیر چند نشان بزنید. برای مناسبت های خاص مانند عید نوروز، شب یلدا یا جشن های ملی و مذهبی دیگر ارسال تقویم به عنوان هدیه تبریک و یا ارسال تقویم برای تشکر پس از یک سفارش خوب برای شرکت مورد نظر، تقویمی که روی جلد آن نام گیرنده یا تصویر یا لوگوی آن ها چاپ شده و به دریافت کننده حس خاص بودن و با اهمیت بودن می بخشد. حتی می توانید هر برگ از تقویم خود را متناسب مورد ارسالی سفارشی سازی کنید، انجام این کار اقدامی بسیار ماندگار و مناسب است و علاوه بر نشان دادن ارزش آن ها برای شما تبلیغ و برندینگ مناسبی نیز می باشد.

به یاد داشته باشید تقویم ها تنها مخصوص سال نو نیستند.

در هر زمان از سال می توانید تقویم خود را چاپ کنید یا هدیه دهید. در واقع انجام این کار می تواند یک مزیت خوب نیز داشته باشد. در ابتدای سال نو احتمالا میز و دیوار افراد با تقویم های گوناگون پر شده باشد بنابراین چاپ و ارسال تقویم در زمان های دیگر سال استفاده از تقویم شما را بی رقیب می کند و هدیه شما را جایگزین تقویم و سررسید های کهنه خواهند کرد. این کار احتمال دیده شدن برند شما را افزایش می دهد و هزینه های تبلیغات شما را کاهش خواهد داد.

تقویم رومیزی دوقلو

اگر قصد چاپ تقویم 1400 را دارید یک توصیه مهم برای شما داریم:

از همین امروز تقویم خود را سفارش دهید. بسیار از سازمان ها و شرکت ها این کار را بسیار دیر شروع می کنند و در روزهای پایانی سال به فکر آماده سازی و چاپ تقویم خود می افتند. این کار نه تنها امکان اصلاح تقویم در صورت وجود اشکال را می گیرد بلکه به دلیل شلوغ بودن چاپخانه ها در انتهای سال، کار شما نه تنها با تاخیر زیادی انجام می شود بلکه به این دلیل که با عجله انجام می شود، شاید آن کیفیتی که باید را برای شما نداشته باشد.

از هم اکنون (ابتدای زمستان 1399) برای طراحی، سفارش و چاپ تقویم خود اقدام کنید و با بالاترین کیفیت چاپ و مناسب ترین هزینه تقویم های خود را از ما تحویل بگیرید.

درخانه چاپ و گرافیک انواع تقویم های سفارشی متناسب با نوع نیاز و طراحی دلخواه شما تولید و چاپ می شود. سررسید های 1400 در انواع قطع های وزیری و رقعی با جلد های خارجی با کیفیت، تقویم رومیزی 1400 در مدل های جدید و انواع تقویم های دیواری را در صفحه چاپ تقویم خانه چاپ و گرافیک مشاهده بفرمایید. جهت مشاوره برای انتخاب نوع تقویم مناسب در تیراژ های متنوع از راه های مختلف ارتباطی مانند چت سایت، تلفن های شرکت و یا شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

print-products