شخصیت شناسی با سبک طراحی

شخصیت شناسی با سبک طراحی گرافیکی

شاید زیاد به آن فکر نکرده باشید، که سبک طراحی گرافیکی که شما جذب آن می شوید، راز درونی شما یعنی همان شخصیت شما را نشان می دهد. بیشتر رنگ های مورد علاقه و سبک های طراحی گرافیکی که شما می پسندید، به طور واضح بیانگر این است که شما که هستید. بیایید نگاهی به 8 نمونه مختلف از سبک ها بیاندازیم تا ببینیم چه چیزی می توانیم کشف کنیم.

1.هنرمند

شخصیت هنرمند در طراحی

شما ترجیح می دهید که راز کسی را افشا نکنید و ساکت، تنها و گاهی اوقات در افکار خود غرق شوید. طراحی های شما پیچیده یا بهم ریخته، با تحسین از طراحی و تزئینات دستکاری شده نیست. این در شخصیت شما نیست که بخواهید دیگران را کنترل و یا اجرا کننده باشید. شما منعطف، با اخلاق و متعهد به انجام کار خوب هستید. شما به دنبال زیبایی در چیزهای کوچک هستید.

2.مستقل

شخصیت مستقل در طراحی

شخصیت شما به گونه ای است که بیشتر تکیه بر وقایع دارد تا موارد بی اهمیت مانند نظریه ها. نمودارها، جداول و گراف ها به شما در دید منطقی کمک می کند. شما توانایی غیرطبیعی در تبدیل ایده های غیرواضح به عملی ملموس و واضح دارید. سبک طراحی گرافیکی شما کسب و کار شماست. هرآنچه که دارید را بر روی میز میگذارید و چیزی را در تخیل خود رها نمی کنید – زیرا می تواند سوتفاهم ایجاد کند. شما منطقی، معقول و  کاملا قابل اعتماد هستید. شما چیزهای زیادی از خود می خواهید و آن را به دست می آورید.

3.پرورش دهنده

شخصیت پرورش دهنده در طراحی

شما گرما، مهربانی و مراقبت را درون خود دارید. سبک طراحی گرافیکی شما بیشتر از گرما و سایر ویژگی های مثبتی است که ما در زندگی خود حامل آن هستیم و آن را با ترکیبی زیبا و خلاق و با اصالت هماهنگ می کنیم. رنگ ها، فیلترها و عکاسی به طراحی های شما کمک میکند تا اثری خارق العاده شود. شما درک بی نظیر و نگاهی دقیق به دیگران دارید. شما نسبت به تاثیراتی که بر دیگران می گذارید، احساس مسئولیت می کنید، بنابراین شما همیشه در تلاش هستید تا احساسات شادی و هماهنگی را در تمام محیط اطراف خود بگنجانید.

4.مینیمالیست

شخصیت مینیمال در طراحی

شما در همه چیز سادگی را می بینید و طراحی گرافیکی شما به سبکی است که از حداقل المان های طراحی استفاده میکنید. این بدان معنی نیست که شما اهمیت نمی دهید یا میخواهید از موارد اصلی صرف نظر کنید، اما به این معتقد هستید که می شود با ساده ترین طراحی حس و تاثیر یک اثر را نشان داد. برای شما، پیچیدگی ها پیش پا افتاده است و روند امروزی “طراحی تخت” این زیبایی طراحی شجاعانه را در بر می گیرد. این یک ارتباطی قوی و مسیری آسان است، بیان کننده ی شخصیت شما و همچنین شما را به فردی دوستانه و قابل اعتماد تبدیل می کند.

5.جسور و ماجراجو

شخصیت جسور در طراحی

شما شخصیتی دارید که ترجیح می دهید همه چیز را به مرحله نهایی برسانید بجای اینکه بنشینید برای آن برنامه ریزی کنید و یا جلسه بگذارید. شما عمل کننده هستید کسی که می داند دقیقا چه چیزهایی باید باشد، و از گفتن آن به دیگران ترسی ندارد. سبک طراحی گرافیکی شما برجسته و زنده، همراه با انتخاب رنگ های غیر متعارف که از “هنجار” منحرف می شود. شما در سرعت زندگی می کنید و در لحظه کاری را انجام می دهید و همچنین دارای مهارت های شگفت انگیزی هستید. به گونه ای که دیگران آرزوی شجاعت شما را دارند.

6.غیرعادی

شخصیت غیرعادی در طراحی

شما به دنبال عملی غیرعادی و خارج از استاندارد هستید! خلاق و اصیل. احتمالا سبک گرافیکی شما هنوز نامی مشخص برای خود ندارد. شما دوست دارید کارهایی انجام دهید که خارج از محدودیت ها باشد که مردم را با تلنگری از پوسته های فکری کوچک امن خود خارج می کنند و آنها را وادار می کند که تصویر بزرگتر را ببینند و نقد کنند. شما ممکن است مبتکر باشید و راه حل های غیرعادی برای هر مشکلی داشته باشید. جزئیات شما را آزار می دهد. تخیل بوم نقاشی شماست و شما به دنبال نظریه های انتزاعی و ایده های منحصربه فرد هستید که هنوز استفاده نشده اند.

7.پیشرو

شخصیت پیشرو در طراحی

به جرات می توان گفت که شما یک فشن مد در بالاترین درجه هستید. شما زودباور، باهوش و مدبر هستید و با چیزهای خیلی کم می توانید کارهای زیادی را انجام دهید. سبک طراحی شما بیانگر شخصیت شماست که ایده های جدید، رنگ های پر رنگ و متن های برجسته را در برمیگیرد که تعداد کمی از افراد دیگر به اندازه کافی شجاعت آزمایش کردن آن را دارند. شما از همراهی لذت می برید و اطراف خود را با افراد باهوش احاطه کرده اید. بی نظمی و دمدمی مزاج مثل هیچ چیز دیگری روی شما تاثیر نمیگذارد. شما می توانید مفاهیم پیشرفته را به راحتی حل کنید و اغلب سبک های سه بعدی را در گرافیک خود بگنجانید.

8.سنت گرا

شخصیت سنت گرا در طراحی

شما به میراث، تاریخ و سنت اهمیت ویژه ای می دهید و خاطرات خوبی از ” روش هایی که قبلا بود ” دارید. شما سعی می کنید برخی از جنبه های آن سبک مانند بافت ها و ترکیب رنگ های کلاسیک را که امتحان خود را پس داده اند، در گرافیک خود بیاورید. تبلیغات قدیمی و روش های چاپ برای شما جذاب هستند. شما امنیت را دوست دارید و خود را در مورد چیزهایی که برای شما مهم است آگاه می دانید. حتی ممکن است موزیک، و یا تابلوی قدیمی، لباس و یا شلوارهای سبک قدیم داشته باشید  که از آنها استفاده میکنید زیرا آنها آنقدر خوب بیانگر گذشته هستند که شما به سادگی نمی توانید از آنها جدا شوید.

کدام سبک شما را به درستی توصیف می کند؟

اگرچه بساری از افراد شخصیت خود را در یک یا دو سبک می بینند، واضح است که هر یک لحن و درک خاص خود را دارد. از بافت های الکتریکی تا رنگ هایی که امتحان خود را پس داده اند، سبک طراحی گرافیکی شما بیانگر چیزی است که شما هستید، چرا که این تصوری است که می خواهید به بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایت خود منتقل کنید. در نظرات به ما بگویید کدام یک شما را بهتر توصیف می کند؟

منبع: canva

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

print-products