کارت ویزیت عکاسی عروسی

بهترین کارت ویزیت ها برای عکاسان

امروزه با بالا رفتن مداوم کیفیت دوربین گوشی های هوشمند عکاسان رقبای بسیاری در کنار خود احساس می کنند. چه عکاس مراسم جشن و عروسی هستید چه عکاس ورزشی، چه عکاس فروشگاه های اینترنتی و چه عکاس نوزادان در هر رشته با رقبای سرسختی روبرو هستید و برای موفقیت بایستی متمایز باشید.

یکی از راه های اولیه برای متفاوت بودن طراحی و چاپ کارت ویزیتی چشمگیر و متمایز است.

کارت ویزیت مناسب تقریبا در هر موقعیتی برای شما یک برگ برنده محسوب می شود. تصور کنید در رستورانی نشسته اید و دو نفر درباره عکاسی مراسم عروسی خود صحبت می کنند، یا در نمایشگاهی که صد ها مشتری بالقوه حضور دارند. داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای، مهارت و حرفه شما را به نمایش می گذارد و موجب دیده شدن شما می شود.

20 نمونه از زیبا ترین کارت ویزیت های مناسب عکاسان

زیبایی کلی کارت ویزیت شما به سبک کارت شما بستگی دارد، اینکه شما در کدام حوزه عکاسی تخصص دارید و چگونه آن را برند سازی کرده اید. منظور از سبک در اینجا این است که می خواهید از طرح های گرافیکی روی کارت چاپ کنید یا از عکس هایی که خودتان گرفته اید.

حتی اگر بجای عکس قصد استفاده از طرح های گرافیکی دارید بازهم می توانید ژانر عکاسی خودتان را با استفاده آن نشان دهید. از هر سبکی که استفاده کنید باید مطمئن شوید برخی از اطلاعات تماس مهم خود را روی کارت چاپ کنید

  • نام تجاری شما
  • نام شما
  • ایمیل شما
  • شماره تماستان
  • وبسایت
  • اطلاعات مربوط به ژانر (مثلا: عکاس مراسم)

کارت ویزیت شما بایستی در هماهنگی کامل با سایر عناصر گرافیکی شما مانند پوستر، بنر، وبسایت و غیره باشد.

20 نمونه کارت ویزیت عکاسی فوق العاده

بیست نمونه از زیباترین کارت های ویزیت را متناسب با ژانر عکاسی برای شما فراهم کرده ایم تا با دیدن آن ها در دسته بندی منظم بتوانید برای طراحی خود ایده بگیرید.

کارت ویزیت مناسب عکاسی عروسی

کارت ویزیت عکاسی عروسی

طرح گرافیکی عروس و داماد روی این کارت ویزیت شیوه منحصر بفردی برای اعلام عکاس مراسم عروسی بودن است. برای ارائه این کارت ویزیت ها به عروس و داماد باید همیشه هر دو این کارت ها را داشته باشید تا به هرکدام کارت مناسب خودشان را بدهید.

کارت ویزیت عکاسی جشن

این کارت ویزیت جذاب با آزین بندی در جلو و پشت کارت، کاملا گویای کارت ویزیت عکاسی مراسم است. با نگاهی دقیق تر، نوشته های عکاسی عروسی، جشن تولد و مراسم دیگر کاملا خواناست.

کارت ویزیت های بامزه

کارت ویزیت عکاسی بامزه

این کارت ویزیت بخاطر استفاده کامل و مناسب از فضای جلو و پشت خود بسیار زیبا شده است. طرح گرافیکی آن علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا کاملا گویای عکاس بودن دارنده کارت ویزیت است.

کارت ویزیت با طراحی دستی

طرح گرافیکی نقاشی روی این کارت با رنگ بندی سیاه و سفید و خاکستری و اطلاعات تماس واضح و خوانا جلوه ای بسیار زیبا و حرفه ای دارد.

کارت ویزیت عکاسی کول

این کارت ویزیت نمونه فوق العاده ای از استفاده از تایپوگرافی روی کارت ویزیت است. طراح از اصول طراحی وب استفاده کرده و گروهی از فونت های متناسب را روی کارت ویزیت خود به تصویر کشیده است.

کارت ویزیت عکاسی خلاقانه 2

این کارت مناسب عکاسانی است که حس شوخ طبعی دارند. این کارت ویزیت ها مستقیما عکاسی را به مخاطب نشان می دهد. این یک کارت ویزیت ساده سیاه و سفید است اما یک عنصر بامزه پررنگ دارد.

کارت ویزیت های عکاسی حرفه ای

کارت ویزیت عکاسی حرفه ای

این نمونه ای از یک کارت ویزیت مدرن، حرفه ای و جذاب است. طراحی آن یادآور یک گوشی هوشمند است که لنز بزرگی به پشت آن چسبیده. در پشت کارت نیز اطلاعات بصورتی واضح و خوانا چاپ شده است.

کارت ویزیت عکاسی حرفه ای رنگی

برای اعلام اینکه حرفه ای هستید حتما نیازی به چاپ سیاه سفید کارت ویزیت ندارید. روی کارت ویزیت عکاسی حرفه ای خود از رنگ استفاده کنید اگر متناسب با طراحی کلی برند شما است. این کارت ویزیت ساده شامل طرحی از دوربین عکاسی، نام عکاس، وبسایت در یک طرف آن و اطلاعات تماس در طرف دیگر آن است.

کارت ویزیت عکاسی حرفه ای زیبا

این کارت ویزیت با طراحی برشی در وسط آن کاملا چشمگیر است. استفاده از خطوط سایه در طراحی، این تصور را بوجود می آورد که برچسب های رنگی از وسط کارت به بیرون پریده اند تا اطلاعات تماس را نشان دهند. تضاد رنگی و آیکون های واضح باعث می شود تا بیننده کارت فورا بخش مدنظر خود را پیدا کند.

کارت ویزیت با چندین عکس

این کارت ویزیت مناسب حرفه ای هایی است که می خواهند بیشتر از یک عکس خود را به نمایش بگذارند. هرچند در این کارت نمی توان از نسبت کامل عکس ها استفاده کرد می توانید زیباترین بخش عکس هایتان را روی این کارت ویزیت چاپ کنید.

کارت ویزیت های عکاسی خلاقانه

کارت ویزیت عکاسی خلاقانه

هرچند این کارت ویزیت در دسته بندی خلاقانه قرار داده شده است به سادگی می توان آن را در بخش عکاسی مراسم هم قرار داد. طراحی کارت با نقاشی آبرنگ و استفاده از گل های رنگارنگ به خوبی نشانگر عکاسی از مراسم شاد است.

کارت ویزیت عکاسی با طراحی دستی

خندیدن باعث خوشحالی همه افراد می شود، پس چرا باعث خندیدن فردی که به او کارت ویزیت خود را می دهیم نشویم؟ این کارت ویزیت آبی نرم با طراحی دستی نشانگر این است که شما عکاسی خودمانی هستید. به دلیل اینکه ژانر عکاسی در این کارت مشخص نشده می توان از آن در هر بخشی از عکاسی استفاده کرد.

کارت ویزیت عکاسی خلاقانه

این کارت ویزیت نشانگر استفاده هوشمندانه از فضای کارت در طراحی است. طراح یک برش خاص برای شبیه شدن کارت به یک دوربین DSLR ایجاد کرده است. در روبروی کارت از طرح کامل یک دوربین استفاده کرده و در پشت کارت از صفحه نمایش دوربین برای نمایش اطلاعات تماس خود استفاده کرده است. در این طرح به جزئیات اهمیت داده شده و دکمه های دوربین نیز در پشت کارت به زیبایی به چشم می خورند. برای داشتن این سبک کارت ویزیت از صفحه کارت ویزیت اشکال خاص ما بازدید نمایید و با استفاده از شیوه برش die-cut کارت ویزیت خاص و منحصر بفردی برای خود بیافرینید.

کارت ویزیت عکاسی لوکس

عناصر طراحی استفاده شده در این کارت بسیار زیباست. حس لوکسی که این کارت منتقل می کند مناسب برای عکاسان کلاسیک است. با این وجود به آسانی می توان از این طراحی برای عکاسی خلاقانه و یا عکاسی جشن ها نیز استفاده کرد.

کازت ویزیت عکاسی نوزاد

کارت ویزیت عکاسی کودکان

برای عکاسان نوزاد یا پرتره که نمیخواهند از عکس روی کارت خود استفاده کنند این کارت گزینه ای ایده آل است. طراحی رنگارنگ و استفاده از آیکون های جذاب نشان دهنده سر و کار داشتن با کودکان است.

کارت ویزت با طراحی درخشان

رنگ های درخشان استفاده شده در این کارت ویزیت آن را به گزینه ایده آلی برای عکاسی مراسم، جشن ها و عکاسی نوزاد تبدیل می کند. شما می توانید عکس پس زمینه را با عکس مناسب خودتان جایگزین کنید و رنگ بندی پشت کارت را متناسب با آن تغییر دهید.

کارت ویزیت عکاسی نوزاد

هر چند عکس روی این کارت ویزیت یک عروس است، این کارت گزینه ای ایده آل برای عکاسی نوزاد است. طراحی فوق العاده ساده و استفاده از عکسی زیبا به آسانی گویای نوع حرفه شما در عکاسی است.

کارت ویزیت عکاسی کلاسیک (وینتج)

کارت ویزیت عکاسی کلاسیک 3

این کارت ویزیت تک رنگ که انگار فیلتر کلاسیک اینستاگرامی روی خود دارد بسیار زیباست. این طراحی زیبا به سادگی نوع ژانر عکاسی شما را مشخص می کند.

کارت ویزیت عکاسی کلاسیک 2

طراحی جذاب دیگری با استفاده از عکس یک دوربین کلاسیک در روبروی کارت ویزیت. شما حتی دکمه وینتج دوربین را هم روی آن می توانید ببینید. برای طراحی کارت ویزیت ساده و کلاسیک طراحی ساده سیاه سفید یک اصل ضروری است.

کارت ویزیت عکاسی کلاسیک

این کارت ویزیت مناسب عکاسان کلاسیک خلاق تر است. طراحی تخت دوبین عکاسی قرن پیش گویای عکاسی کلاسیک است. استفاده از پس زمینه تیره برای اطلاعات تماس راهکاری عالی برای جلب توجه گیرنده کارت به آن بخش از کارت است.

انتخاب با شماست

صدها قالب آماده برای طراحی کارت ویزیت دراینترنت وجود دارد. می توانید از ایده های خلاقانه بسیاری استفاده کنید تا حرفه خود را روی کارت ویزیت نشان دهید. برای افرادی که می خواهند خودشان کارت ویزیتشان را طراحی کنند ایده گرفتن از این کارت ها گزینه ای بسیار عالی است.

همچنین می توانید کارت ویزیت معروف ترین افراد جهان را نیز ببینید و از آن در طراحی کارت ویزیت خود ایده بگیرید. با این حال اگر وقت یا تمایلی به طراحی کارت ویزیت مخصوص خود را ندارید با تماس با خانه چاپ و گرافیک کلیه مراحل طراحی و چاپ کارت ویزیت خود را به ما بسپارید. بعد از طراحی کارت ویزیت دیگر نگران نباشید و با چاپ دیجیتال کارت ویزیت خود نمونه ای از آن را ببینید و هر تعداد که نیاز دارید در کمترین زمان چاپ کنید.

برای مشاهده کاغذهای متنوعی که می توانید کارت خود را روی آن چاپ کنید و محاسبه آنلاین قیمت هر یک می توانید از صفحه چاپ دیجیتال کارت ویزیت خانه چاپ و گرافیک دیدن فرمایید.

منبع: banana-print

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

print-products