چاپ کارت تشکر

10 ایده فوق العاده تبلیغات با کارت تشکر

اکثر مردم معمولا شروع ها و پایان ها را به یاد می‌آورند. مغز حدس میزند که شروع یک تعامل (مانند سلام و خوشامدگویی) و پایان (مانند روز بخیر و خداحافظی) ارزش یادآوری دارد. همه ما در مورد اهمیت ایجاد یک تاثیر اولیه خوب شنیده ایم
اما در زمینه تبلیغات و بازاریابی ما اغلب فراموش می کنیم که یک پایان روشن و به یاد ماندنی برای تعامل با مشتری ایجاد کنیم. و همانطور که معلوم است، پایان یک معامله می تواند در روزها و ماه های بعد در ذهن مشتریان شما باقی بماند
از پایانی مثبت و به یاد ماندنی برای تعامل با مشتری اطمینان حاصل کنید
نشان دهید که معامله برای شما اهمیت دارد و دوست دارید مشتری برگردد و شما را به دوستانش معرفی کند.

چرا کارت تشکر بفرستید؟

کارت تشکر دو لت

اول از همه چون همه ما انسان هستیم و دارای عواطف انسانی و احساسات مثبت و منفی. همه از تشکر شدن قدردانی می کنند و لذت می برند و قدردانی صمیمانه شما باعث تشویق روابط مثبت و ارائه خدمات قابل اعتماد آن شخص در آینده می شود. از این گذشته، آیا ترجیح نمی دهید با کسی تجارت کنید که برای تشکر از شما وقت گذاشته است؟
واقعی و صمیمی باشید. با وجود اینکه در ابتدا این کار ممکن است کمی سخت باشد اما چاپ کارت تشکر برای قدرانی از مشتریان شما راهی بسیار مناسب برای افزایش حس اعتماد و وفاداری در آنان است.
نوشتن و ارسال منظم کارت های تشکر را بخشی از فرهنگ کاری شرکت خود قرار دهید.

چه زمانی یک کسب و کار باید کارت تشکر ارسال کند؟

چاپ کارت تشکر

فرصت های زیادی برای استفاده از کارت های تشکر در تجارت وجود دارد و ما در اینجا فقط چند مورد را فهرست کرده ایم. کارت تشکر می تواند یک کارت قدردانی از کارمند شما باشد یا یک تشکر از خرید یا استفاده از خدمات برای مشتریان شما. با توجه به نوع کسب و کار شما موقعیت های زیادی خواهید یافت که می توانید از آن ها برای ارسال کارت تشکر خود استفاده کنید.
در ادامه مقاله با 10 شیوه برای استفاده از کارت های تشکر برای تبلیغات و توسعه بیشتر کسب و کارتان آشنا خواهید شد:

  1. از اینکه من را برای همکاری انتخاب کردید متشکرم
    پس از اینکه به عنوان ارائه دهنده خدمات برای شخص یا شرکتی انتخاب شدید، می توانید یادداشتی ارسال کنید تا به آنها یادآوری کنید که کنار آن ها هستید و اگر آنها به چیزی نیاز دارند یا سؤالی دارند، کافی است تنها با یک تماس یا پیام با شما ارتباط برقرار کنند.
  2. از کسب و کار شما متشکرم
    برای پروژه های موقت یا خرید محصول، یک یادداشت ارسال کنید. لازم نیست طولانی باشد؛ شما به سادگی می توانید تشخیص دهید که مشتری متوقف شده و خریدی انجام داده یا روی یک پروژه با شما کار کرده است. افزودن برخی جزئیات شخصی سازی شده در مورد خرید به مشتری کمک می کند احساس ویژه ای داشته باشد.
  3. کارت تشکر برای کار پیش رو
    فرض کنید شما به تازگی قراردادی را برای ارائه خدماتی به مدت یک سال با شرکت یا شخصی امضا کرده اید. کارت تشکر یا یادداشتی برای آنها بفرستید تا از این فرصت خوب که در پیش روست تشکر کنید و به آنها یادآوری کنید که مشتاقانه منتظر مشارکت خود در این زمینه هستید.
  4. ممنون از توصیه شما
    وقتی کسی از محصولات یا خدمات شما به اندازه کافی خوشش آمد که شما را به دیگران توصیه کند، قطعاً جای تشکر دارد. وقتی مشتری ای با بیان اینکه توسط مشتری دیگری توصیه شده است به شما مراجعه می کند برای مشتری اول خود کارت تشکر فرستاده و تشکر و احترام خودتان را نشان دهید. چه راهی بهتر از توصیه دهان به دهان مشتریان قدیمی؟
  5. ممنون بابت جلسه
    این کارت همچنین می‌تواند تشکری برای ناهار کاری، ملاقات، همایش یا دور هم جمع شدن با همکاران دیگر خود باشد. شبکه سازی همواره راهکار خوبی برای گسترش کسب و کار است.
    اینکار حتی اگر امروز منجر به کسب و کار جدیدی نشود، می تواند در آینده تاثیرات خود را روی توسعه کار شما بگذارد.
  6. تشکر بابت علاقه مشتریان
    اگر مشتری یا ارباب رجوعی دارید که شما را به اندازه ای دوست دارد که بصورت مدام پیگیر محصولات یا خدمات شماست، شما را در شبکه های اجتماعی لایک می کند، استوری می گذارد و بصورت رایگان برای شما تبلیغات انجام می دهد، باید کاملاً از آنها برای تأیید محصولات و خدماتتان تشکر کنید.
  7. از شما برای مصاحبه متشکرم
    اگر شما فردی هستید که مورد مصاحبه قرار میگیرید، حتما از مصاحبه کننده بابت وقت خود تشکر کنید. شما می خواهید در بالای ذهن آنها بمانید و یک کارت قدردانی به انجام این کار کمک می کند. اگر با کسی مصاحبه کرده اید، از او برای وقت خود نیز تشکر کنید. حتی اگر کسب و کار خود را به آنها ندهید (یا آنها را استخدام نکنید)، تأثیر خوبی بر جای خواهید گذاشت.
  8. با تشکر از توجه شما
    اگر به دنبال امضای قرار داد و بدست آوردن خدمات و یا مشتریان خاصی بوده اید اما این کسب و کار را به هر دلیلی به دست نیاوردید یا مشتری را جذب نکردید، همچنان باید از آنها به خاطر وقت گذاشتن برای تجزیه و تحلیل پیشنهاد خود تشکر کنید. می‌توانید چیزی مانند «ما متأسفیم که نمی‌توانیم مزایایی که در حال حاضر ارائه می‌دهیم را بهبود دهیم» بگویید. مایلیم با این امید که بتوانیم در آینده به نحوی با هم در تماس باشیم.
  9. شکر از کار فوق العاده شما
    یک کارت قدردانی از کارمند می گوید: از یکی از اعضای تیم که کار بزرگی انجام داده است تشکر می کنم. چه روز قدردانی از کارمندان باشد یا نه، کارت‌ها می‌توانند کمک زیادی به بهبود روحیه کارکنان کنند، چه کسی دوست ندارد احساس قدردانی کند؟
  10. تشکر برای همکاری با ما
    افرادی که خدماتی را در کسب و کار شما ارائه می دهند (مثلاً تحویل قهوه) به خاطر تلاش هایشان شایسته تقدیر هستند. بگذارید بدانند از کاری که برای شما انجام می دهند قدردانی می کنید.

نکاتی برای تاثیرگذاری بیشتر

کارت تشکر

حداقل مقداری از کارت را با دست بنویسید
اگر می خواهید برای ایجاد کارت ها وقت بگذارید، این کار را به خوبی انجام دهید. تا جایی که ممکن است داخل آن را با دست بنویسید، اما حداقل نام گیرنده و امضای خود را درج کنید. اگر همه چیز از قبل چاپ شده باشد، صمیمی به نظر نمی رسد. به یاد داشته باشید که هدف اصلی ایجاد روابط است و این نیاز به یک تماس شخصی دارد.


با قالب های کارت تشکر تجاری در زمان صرفه جویی کنید
احتمال این وجود دارد که بارها و بارها متوجه شوید که کارت های تشکر با کلمات مشابه را می نویسید. متداول‌ترین قالب هایی را که استفاده می‌کنید یادداشت کنید و یا در جایی ثبت کنید و زمانی که زمان نوشتن کارت‌های قدردانی برای کارمندان و دیگران است، به آنها مراجعه کنید.
برای کارمندان، این قالب های پیشنهادی را در دسترس کل تیم قرار دهید. این باعث صرفه جویی در وقت همه می شود که بدانند چه چیزی بنویسند.


از پاکت نامه متفاوتی نسبت به پاکت های اداری خود استفاده کنید

وقتی به یادداشت های تشکر فکر می کنید، ممکن است بلافاصله به این فکر نکنید که از چه نوع پاکت نامه ای استفاده کنید. با انتخاب پاکت نامه مناسب، می توانید بر درک گیرنده از کارت قبل از باز کردن آن تأثیر بگذارید.
شما نمی‌خواهید از همان پاکتی استفاده کنید که فاکتورها یا صورت‌حساب‌ها را در آن ارسال می‌کنید، زیرا گیرنده بلافاصله فرض می‌کند که این یک صورت‌حساب است. این تاثیری که شما می خواهید نیست! انتخاب یک پاکت برجسته به گیرنده قبل از باز کردن آن کمی انتظار می دهد.


گنجاندن یک هدیه کوچک را در نظر بگیرید
به آخرین باری که یک پاکت بزرگ گرفتید فکر کنید. احتمالاً برای لحظه‌ای هیجان‌زده شده‌اید و به این فکر کرده‌اید که داخل آن چیست. کارت های تشکر شما برای کارمندان، مشتریان و ارباب رجوع ها همین حس را دارند. یک پاکت بزرگ با یک خوراکی کوچک – یک کارت هدیه یا کوپن، کمی آب نبات، یک خودکارو… نشان می‌دهد که حاوی چیزی سرگرم ‌کننده برای باز کردن است.
فقط مطمئن شوید که هر چیزی که ضمیمه می کنید به پیام برند شما می افزاید و با کیفیت محصولات و خدمات شما مطابقت دارد. مطمئناً، ممکن است چند دلار هزینه ارسال شود، اما زمان و تلاش کمی برای ارائه یک پکیج موفق تبلیغاتی است.


کارت های تشکر تجاری را به سرعت و به طور مداوم ارسال کنید

دو عامل نهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود: سرعت و ثبات. پس از یک رویداد در اسرع وقت یک کارت تشکر ارسال کنید. به این ترتیب، شما به عنوان فردی صمیمانه درک خواهید شد. منتظر ماندن بیش از حد باعث می شود که تشکر مانند یک فکر بعدی به نظر برسد.
سیستمی ایجاد کنید که از ارسال مداوم کارت اطمینان حاصل کند. اگر ثابت قدم نباشید، مشتریان و شرکای شما ممکن است تصور کنند که دیگر برای آنها ارزشی قائل نیستید یا استانداردهای خود را پایین آورده اید.


اهل فروش نباشید

یادداشت تشکر خود را با تبلیغات آشکار خدشه دار نکنید. اکنون زمان فروش نیست. یادداشت قدردانی به بهترین وجه به عنوان یک ابزار فروش غیرفعال استفاده می شود. آنها برای ایجاد ارتباط با مشتری خوب هستند، نه برای تبلیغات مستقیم. با این حال، می‌توانید رویداد آینده‌ای را که امیدوارید در آن شرکت کنند، ذکر کنید.
سپاسگزاری صمیمانه راهی ساده برای نشان دادن مهربانی و قدردانی در تجارت شماست. اعداد را خرد کنید تا دریابید که چگونه این تاکتیک بازاریابی را برای کسب و کار خود قابل اجرا کنید. لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا با یک یادداشت خوب، افرادی را که با آنها کار می کنید کمی خوشحال کنید. و از آنجایی که ارسال کارت‌های تشکر می‌تواند به نرخ حفظ مشتری و نرخ ارجاع شما کمک کند، چیز زیادی برای از دست دادن ندارید.


در صورتی که برای طراحی و چاپ کارت تشکر و یادداشت های خود به کمک نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید. با راهنمایی مشاوره رایگان کارشناسان ما، همین امروز چاپ کارت تشکر را شروع کنید!

منبع: printingforless

1 دیدگاه دربارهٔ «10 ایده فوق العاده تبلیغات با کارت تشکر»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

print-products