چاپ سلفون مات خاص

کارت ویزیت سلفون مات

چاپ دیجیتال با تحویل 2 ساعته (حداقل تیراژ)


*با افزایش تیراژ تخفیف بیشتری بگیرید



پیش فاکتور خانه چاپ و گرافیک


چاپ پیش فاکتور

کارت ویزیت سلفون مات
راهنمای طراحی کارت ویزیت

لطفا پیش از ارسال فایل طراحی، راهنمای طراحی کارت ویزیت را مشاهده بفرمایید.

سلفون مات

سلفون مات علاوه بر ویژگی های ذاتی سلفون مثل مقاومت در برابر رطوبت و پارگی بسیار شکیل بوده، بازتاب نور کمی دارد و مقاومت بالایی در جذب اثر انگشت ایجاد می کند و برای کارت ویزیت هایی با طراحی رنگ های تیره و کلاسیک بسیار مناسب است. پوشش سلفون ماتی که روی کارت ویزیت گلاسه معمولی کشیده می شود تغییری در انعطاف و ضخامت آن نمی گذارد. در صورتی که سلفون مات را برای پوشش کارت ویزیت خود انتخاب کرده اید ولی به دنبال کارتی ضخیم تر و مستحکم تر هستید می توانید گزینه گرماژ 600 گرمی را انتخاب کرده و کارت ویزیتی ضخیم و محکم داشته باشید.

انواع سلفون

سلفون مات، سلفون براق و سلفون مخملی انواع مختلفی از پوشش سلفونی هستند که وظیفه اصلی آن ها پوشش دادن چاپ و افزایش مقاومت و ماندگاری آن است. این پوشش ها بافتی مشماگونه داشته و با چسبیدن روی کارت ویزیت از آن در برابر رطوبت و پاره شدن محافظت می کنند. هر کدام ازین پوشش ها تفاوت چندانی از نظر ضخامت و مقاومت با یکدیگر ندارد و عامل زیبایی و هماهنگی با طراحی نقش مهمی در انتخاب پوشش سلفونی مناسب دارد. می توانید با مراجعه به صفحه های کارت ویزیت سلفون براق و کارت ویزیت سلفون مخملی با انواع دیگر سلفون آشنا شوید.

گالری تصاویر کارت ویزیت سلفون مات

از مهمترین مزیت های چاپ دیجیتال کارت ویزیت سلفون مات سرعت بسیار بالای آن است، امکان چاپ کارت ویزیت شما در مدت زمان تنها 2 ساعت و با بالاترین کیفیت چاپ و برش همراه با مناسب ترین قیمت از امکانات خانه چاپ و دیجیتال برای شما عزیزان است. جهت مشاهده تمامی کارت ویزیت های دیجیتال ما می توانید از صفحه چاپ کارت ویزیت فوری ما بازدید بفرمایید.

print-products