لیبل کاغذی اشکال خاص

چاپ لیبل کاغذی

چاپ دیجیتال لیبل کاغذی با تحویل 2 ساعته


*با افزایش تیراژ تخفیف بیشتری بگیرید



پیش فاکتور خانه چاپ و گرافیک


چاپ پیش فاکتور

با وارد کردن قطر یا عرض و طول لیبل، محاسبه گر آنلاین با چینش بهینه لیبل ها روی برگه، تعداد برگه مورد استفاده و تعداد برش را محاسبه کرده و قیمت نهایی را اعلام می کند. تیراژ بالاتر علاوه بر تخفیف مجزای خود باعث کاهش پرتی برگه های مورد استفاده و کاهش شدید هزینه نهایی می شود. با افزایش سایز لیبل امکان انتخاب تیراژ کمتر فعال می شود.

لیبل کاغذی نیم تیغ اشکال خاص

حداقل سفارش با توجه به سایز لیبل تعیین می شود. برای لیبل های زیر 2 سانتی متر 1000 عدد، لیبل های 2 تا 3 سانتی متر 500 عدد و برای لیبل های بالای 3 سانتی متر 100 عدد می باشد. برای تغییر تعداد سفارش، ابتدا سایز لیبل را وارد کرده، سپس تعداد دلخواه را انتخاب کرده و تعداد لیبل مورد نظر خود را وارد نمایید.

چاپ لیبل کاغذی

لیبل های کاغذی بدون پوشش در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار مناسب در خانه چاپ و گرافیک آماده و چاپ می شوند. رنگ سفید این لیبل ها همراه با سطح صیقلی و بسیار مناسب این لیبل ها برای چاپ باعث شده است که یکی از با کیفیت ترین چاپ های ممکن روی این لیبل ها انجام شود. لیبل های کاغذی در دو نوع مات و براق تولید و چاپ می گردد که لیبل های براق از کیفیت چاپ بالاتر و ظاهر زیباتری بهره می برند و لیبل های مات در مواردی که نیاز به نوشتن رو لیبل پس از چاپ وجود دارد استفاده می گردند. لیبل های کاغذی به دلیل نداشتن پوشش و چاپ دیجیتال بسیار فوری در تیراژ حداقلی در مدت زمان دو ساعت آماده تحویل به شما عزیزان می باشند. در صورتی که تیراژ بالایی مد نظر شماست و لیبل شما برش زیادی داشته باشد تحویل 2 ساعته امکان پذیر نمی باشد.

چاپ لیبل کاغذی با برش های ساده، دایره و انواع برش های خاص قابل ارائه است. لیبل های کاغذی در اشکال خاص و دایره ای تنها با برش نیم تیغ ارائه می شود و هزینه نهایی با محاسبه نرخ برش می باشد. و در اشکال مستطیل و مربع علاوه بر برش نیم تیغ بصورت برش مستقیم در ابعاد بالاتر از ۵*۵ با قیمت بسیار ارزان عرضه می گردد. در صورتی که زمینه طرح شما رنگی ست از هر طرف ۲ میلیمتر به اندازه اصلی و نهایی برچسب اضافه کنید.

در صورت نیاز به لیبل با پوشش سلفون از صفحه چاپ لیبل سلفونی و در صورتی که لیبلی کاملا ضد آب نیاز دارید از صفحه لیبل شیشه ای  و لیبل pvc سفید خانه چاپ و گرافیک بازدید نمایید، اما اگر دنبال لیبلی لوکس هستید لیبل متالایز بهترین انتخاب شما خواهد بود.

گالری تصاویر

برای مشاهده سایر لیبل ها از صفحه چاپ لیبل دیجیتال خانه چاپ و گرافیک بازدید بفرمایید.

9 دیدگاه دربارهٔ «چاپ لیبل کاغذی، چاپ فوری با تحویل 2 ساعته»

  1. سلام. وقت بخیر. چاپ لوگو روی لیبل ۵ سانت به رنگ زمینه نقره ای مات و لوگو رزگلد براق و مشکی مات امکان پذیر هست؟ و لطفا میفرمایید هزینش چقدره و مدت زمان تحویل چقدره؟

    1. سلام ممنونم روزتون بخیر. لیبل های متالایز پس زمینه نقره ای و یا طلایی داره که هرکدوم می تونه مات یا براق باشه، اندازه لیبل هم هر سایزی که بخواین میتونه باشه. ولی چاپی که روش انجام میشه رنگ طلایی، نقره ای و سفید نداره، اگر لوگوتون رو مشکی و زرد بجای طلایی در نظر بگیرید با چاپ دیجیتال قابل انجامه در غیر اینصورت باید تیراژ رو بالا ببرید و بصورت افست چاپ کنید. صفحه لیبل متالایز رو مشاهده کنید قیمت میده خدمتتون

    1. سلام. نیم تیغ یعنی فقط لایه رویی لیبل توسط دستگاه بسیار دقیق بریده میشه و لیبل شما هر شکلی میتونه داشته باشه: گرد، بیضی اشکال خاص. ولی برش مستقیم هر دولایه لیبل باهم بریده میشه و فقط می تونه مربع یا مستطیل با ابعاد بزرگتر از 4 سانت باشه.
      خیر در هر صورت چاپ رنگیه. تمام رنگ (یا فول کالر) یعنی کل پس زمینه لیبل رنگ داره مثلا کل لیبل آبی یا مشکیه که جوهر زیادی مصرف میکنه چاپش

  2. سلام وقت بخیر چرا نمیتونم قطر لیبل رو وارد کنم یک سانت خیلی کمه می‌خوام قطرش بیشتر باشه ولی اصلا اجازه نمیده بزنم چندسانت باشه

    1. سلام ممنون از شما، با چه دستگاهی سایت رو می بینید دوست عزیز چون روی کامپیوتر و موبایل تست کردم و مشکلی ندیدم. در هر صورت اگر بازهم مشکلی بود، توی چت سایت پیام بدین تا براتون محاسبه کنم

  3. سلام خسته نباشید، لیبل کاغذی برای روی بطری دوغ خانگی مناسبه؟ و اینکه نیم تیغ باشه یا برشی؟

    1. سلام ممنون از شما. برای نوشیدنی ها که احتمال برخورد رطوبت با محصول وجود داره بهتره که از لیبل های پی وی سی ضدآب ما استفاده کنید. برای نوع برش هم اگر لیبل شما مستطیل شکله برش مستقیم انتخاب مناسب و بصرفه تریه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

print-products