کارت ویزیت سه لایه

کارت ویزیت مغز رنگی ضخیم

چاپ دیجیتال کارت ویزیت سه لایه


*با افزایش تیراژ تخفیف بیشتری بگیرید

پیش فاکتور خانه چاپ و گرافیک


چاپ پیش فاکتور

کارت ویزیت سه لایه
راهنمای طراحی کارت ویزیت

لطفا پیش از ارسال فایل طراحی، راهنمای طراحی کارت ویزیت را مشاهده بفرمایید.

کارت ویزیت مغز رنگی

در چاپ دیجیتال کارت ویزیت مغز رنگی به علت نوع مقوا ضخامت خیلی بیشتری نسبت به مابقی کارت ها داشته و در نهایت زیر دست کاملا متفاوتی به کارت شما می دهد. این کارت ها به علت چند لایه بودن شما می توانید ترکیبی از جند جنس را در چاپ کارت ویزیت خود داشته باشید و در زمانی کوتاه کارت ویزیتی واقعا متمایز را بدست آورید. با انتخاب رنگ های متفاوت برای وسط کارت یا مغز کارت می توانید علاوه بر اینکه پشت و روی کارت خود را با طراحی خود داشته باشید دور تا دور کارت شما نیز منحصر بفرد خواهد بود. رنگی با هارمونی با طراحی کارت و یا تضاد کامل با آن انتخاب کنید و کارتی مغز دار، منحصر بفرد و کاملا خاص بیافرینید.

کارت ویزیت سه لایه

در این نوع کارت ویزیت که به شیوه متفاوتی از سایر کارت ها ساخته می شود از سه لایه متفاوت برای چاپ کارت ویزیت شما استفاده می شود. دو برگ کاغذ گلاسه (یا هر کاغذی به دلخواه شما) که پشت و روی کارت ویزیت شما روی آن ها چاپ می شود و لایه ی وسطی یا همان مغز کارت که از جنس مقوای رنگی است. دو لایه بیرونی از دو طرف به مغز کارت چسبانده شده، پرس می شود و سپس متناسب با طراحی و ابعاد مورد نظر برش داده می شود. به دلیل برخورداری از سه لایه متفاوت این نوع کارت بسیار سخت، خشک و غیر قابل انعطاف بوده و بالاترین ضخامت را بین تمام کارت ویزیت ها دارد و به راحتی می توان آن را مقاوم ترین و خاص ترین کارت ویزیت موجود دانست.

گالری تصاویر کارت ویزیت بسیار ضخیم مغزرنگی

کارت ویزیت مغز رنگی یا سه لایه به دلیل فرآیند طولانی چاپ و ساخت امکان چاپ ۲ ساعته ویژه ما را ندارند، در صورت نیاز به چاپ ۲ ساعته از سایر کارت ها در صفحه چاپ فوری کارت ویزیت ما دیدن فرمایید.

از مزیت های چاپ دیجیتال کارت ویزیت سرعت بسیار بالای آن است، امکان چاپ کارت ویزیت شما در مدت زمان تنها ۲ ساعت و با بالاترین کیفیت چاپ و برش همراه با مناسب ترین قیمت از امکانات خانه چاپ و دیجیتال برای شما عزیزان است.

print-products